Wednesday, May 5, 2010

Pemaleh betul laaa...!!!

Sapa pemaleh tu? aku le sapa lagi...Maleh nak mengupdate blog ni...bukan maleh apa. Tapi takpe la kan sebab aku pun bukan penulis blog tegar...follower pun tak ramai...tulis pun ikut dan je...tak macam my sweetheart yang selalu rajin update blognya...bukan satu...tapi 2 blog, termasuk blog cekelatnya...dah tu siap bukak, baca dan komen blog follower2 dia.

Nak kata dia banyak masa sebab dia x keja? ye memang dia x keje, tapi dia x keje macam orang lain yang keje opis gaji cukup bulan...dia keje dengan diri sendiri...sendiri jadi bos...sendiri jadi kuli...dan x lupa gak keje wajib dia menguruskan rumah tangga dan anak2 (buah). For me, she is the wonderful wonder woman...iron lady dan apa2 je la panggilan yang sesuai untuk wanita2 yang gagah perkasa ni...

Kesimpulannya...sapa2 yang ada blog tu rajin2 la tulis blog... Tapi jangan la salah gunakan blog untuk pecah belahkan masyarakat. gunakan la saluran blog ni untuk mengukuhkan ukhwah sesama Muslim dan berbaik2 dengan yang bukan Muslim. Sebab tu la aku tak berapa berani nak tulis benda2 yang sensitif dalam blog aku. Balik2 cerita pasal sukan je...sebab aku memang tak berapa nak cerita sangat pasal diri aku...aku suka cerita apa yang berlaku di sekeliling...

Kalau nak tau apa aku buat, mana aku pegi, baca je blog bini aku, lagi sedap dia citer. tapi tengok gak la kalu ada apa2 pasal diri aku yang bole share dengan korang, aku bubuh la kan....

No comments:

Post a Comment